keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Helsingin Sanomat ja hoitotyö

Helsingin Sanomat on otsikoinut tänään 15.4.09 (C5) lääketieteen lisensiaatti Katja Ivanitskyn kirjoituksen otsikolla "Terveyskeskuslääkäreiden on voitava keskittyä hoitotyöhön".

Mitä on hoitotyö ?


Hoitotyö on terveyden- ja sairaanhoidon työtä. Hoitotyön tieto ja taitoperusta ovat keskeisiä muun muassa ensihoitajan, sairaanhoitajan ja terveydenhoitajan työssä.

Hoitotyötä voi opiskella ammattikorkeakoulussa. Hoitotyön koulutusohjelmasta voi valmistua seuraaviin ammatteihin:


Kommentti: Tarkoittaako Helsingin Sanomat todella, että lääkäreiden on voitava keskittyä sairaanhoitajan työhön. Otsikko on absurdi, koska Katja Ivanitsky nimenomaa toivoo lääkäreille mahdollisuutta kohdistaa voimansa lääkäreiden perustyöhön.

Lähde: Wikipedia

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

I Am Devi olen täällä jälleen sanoa suurta kiitoksia Dr.Sagbo for Making Me
Täydellinen nainen Jälleen, saivat HIV: n / aidsin viiden vuoden ajan
On vakavasti rukoilemassa Jumalaa ja etsimällä parannusta. Tulin
Tässä viime kuussa etsimään ratkaisua ongelmaanni ja minä näin
Kommentti ihmisistä puhumalla eri lääkäreistä eniten
Tohtori Sagbo Diba Ja henkeni suuntasi minua valitsemaan Dr.Sagbo ja minä
Otti yhteyttä, lähetti minut kasviperäiselle lääketieteelle ja ohjaoi minua siitä
Ottaa lääketieteen 15 päivän ajan, niin olin niin ja menin testiksi
Tulokseni tuli negatiiviseksi. Olen niin onnellinen, olen jakanut kyyneleet
Onni ja minä olen ottanut sen itselleni aina todistamaan
Kuinka Jumala käytti Dr.Sagboa ongelman ratkaisemiseksi. Olen puhdas nainen Nyt,
Ilman mitään virusta, hän kertoi minulle myös parantavan tautia kuten HIV, ARTHRITIS,
DENGE, HEPATITIS, TUMORI, LUKAAMI, RAKKAUS, HERPES tai jokin muu vaarallinen
Taudit ja ratkaisee muita ongelmia. Voit olla iloinen kuin minä
Ota yhteyttä Dr Sagboon ja lupaan, ettet pahoillasi sitä vaan myös
onnellinen kuin minä taas soittamalla ja WHATSAPP HIM: +2347019642881
Hänen EMAIL: drsagbo6088@gmail.com.

kayla kirjoitti...

OMG, ich glaube nie an Kräuter, bis ein Freund von main mir von Dr. zazaba erzählte, dass er ihm geholfen hat, Herpes zu heilen, und ich beschließe, ihm eine E-Mail zu schicken, und er schickte mir die Kräutermedizin durch den UPS-Kurierdienst trink es nur für eine Woche und ich wurde geheilt und jetzt bin ich Herpes nagative jetzt alles danke an Dr. zazaba für die einfache und schnelle kommunikation kannst du ihn auch anrufen +2348129175848 danke ihm Gott segne dich für immer ich liebe dich so sehr dr zazaba Liebe dich