perjantai 2. marraskuuta 2012

Miten Suomi voisi siirtyä takaisin markkaan

Via fi-lib  

1 kommentti:

harry chong kirjoitti...

Jag vill berätta för världarna att illuminati är verklig eftersom jag ser fördelen med att vara medlem i illuminati, jag har försökt gå med i illuminati några gånger, jag har blivit lurad med mycket pengar, men jag gav inte upp för jag vet att om jag hittar den riktiga illuminati kommer mitt liv att förändras för alltid så jag slutade inte, tills jag hittar den riktiga illuminatis officiella e-post och telefonnummer, om du vill gå med i den riktiga illuminati, jag vill att du ska veta det jag kan hänvisa dig till den verkliga illuminatis officiella e-post och telefonnummer, bröder/systrar som är intresserade eller som har blivit lurade så många gånger som jag, som fortfarande har intresse av att gå med i illuminati eftersom du trodde att om du går med kommer ditt liv att bli förändrats, ni behöver inte oroa er för någonting eftersom jag är här för att visa er alla rätt sätt att gå med i den verkliga illuminati, jag vill att ni alla ska veta att när jag blev helt initierad till illuminati, fick jag så många fördelar som en ny medlem, jag kan berätta några av fördelarna Jag gav omedelbart $1 000 000,00 för att börja ett nytt liv, valfritt hus, bröder/systrar som är intresserade av att gå med i illuminati, detta är den riktiga illuminati-tjänstemannen (e-post: barryice10@gmail.com) och illuminati telefonsamtal eller WhatsApp-nummer är (+2348053610069) eller klicka på link.telegram ( https://t.me/barryice10