perjantai 14. elokuuta 2009

Ihmisoikeudet Pohjois-Kaukaasiassa

Via Foreign Policy

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...


Behöver ett lån !!!
Hej jag heter Moris Fred. Jag är en privat långivare som ger ut lån privat och företagspartier. Har du blivit avvisad av många banker? Behöver du finansiering för att etablera ditt företag? Behöver du finansiera expansion av din verksamhet? Eller behöver du ett personligt lån? Mitt lån varierar från personliga till företagslån. Min ränta är mycket överkomlig och vår låneprocess är också mycket snabb. Jag är väldigt villig att göra alla dina ekonomiska problem förbi. Om du verkligen är redo att lösa dina ekonomiska problem ser du vidare och ansöker om ett brådskande lån idag. Om du är intresserad fyll i formuläret med data, så jag kan ge dig mina villkor.

Låntagare DATABLAD
1) DITT NAMN ..........
2) Ditt land ..........
3) Ditt yrke ..........
4) Din familj STATUS ..........
5) TELEFONNUMMER ..........
6) MÅNADSKOMMUNIKÉ ..........
7) ADRESS ..........
8) SYFTE ..........
9) LÅNFRÅGAN ..........
10) TELEFON ..........
11) LÅN TID ..........


FÖRETAGS E-POSTADRESS: MORISLOANCOMPANY1@GMAIL.COM
TELEFONNUMMER: +16318584522

==========
Tack
MORIS COMPANY